עיצוב מטבחים — טיפים לעיצוב ואחסון המטבח שלכם

השנה החדשה כמעט כאן וזה הזמן המושלם לחשוב על עיצוב המטבח ולחדש את כלי הבית שלכם.

אם אתם מחפשים קצת השראה, המשיכו לקרוא כי אתם עומדים לקבל טיפים מעולים לעיצוב ואחסון המטבח, בלי לקרוע את הכיס.

עיצוב מטבחים – איך לעצב מטבח בצורה הנכונה

כשזה מגיע לעיצוב מטבחים, יש כמה דברים שאתם צריכים לקחת בחשבון. הראשון הוא תכנון המטבח שלכם, או בשם אחר —הפריסה של המטבח. אתם רוצים שהמטבח שלכם יהיה מעוצב בצורה הגיונית לאופן בו אתם מבשלים ומשתמשים בו.

זה אומר שכדאי לקחת בחשבון דברים כמו זרימה בתנועה בזמן השימוש במטבח, לחשוב טוב איפה אתם שמים את הכלים שלכם, איפה נמצאים הדברים החשובים כמו הכיור, התנור ועוד.

לדוגמה, אם אתם נוהגים לבשל לעיתים תכופות, תרצו לוודא שהמטבח שלכם מעוצב בצורה שתאפשר לכם להתמצא בו בקלות ושיהיו מספיק משטחים לעבוד עליהם. מצד שני, אם אתם מארחים אנשים לעיתים קרובות, תרצו לוודא שהמטבח שלכם מרגיש מרווח ונעים,

עם הרבה מקום לאחסן את כלי ההגשה וכלי המטבח האחרים שלכם.

בכל בית בישראל יש סולתם

אחרי שחשבתם על הסידור והפריסה של המטבח שלכם, אתם צריכים להתחיל לחשוב על אחסון. אחסון נכון של כלים נותן אווירה של סדר והוא חשוב במיוחד אם יש לכם מטבח קטן.

הסיבה היא שכאשר השטח קטן, אתם רוצים לדעת שאתם מנצלים את המיטב מהשטח שיש לכם, ושיש לכם מספיק מקום לאחסן את כל הסירים, המחבתות ושאר חומרי הבישול שלך.

יש מספר דרכים שונות לעשות זאת, כמו שימוש בכלי אחסון בתוך ארונות המטבח, התקנת מדפים או להתקין וו שאפשר לתלות עליו אביזרי מטבח.

אם אין לכם מספיק כלים, המטבח שלכם ירגיש עמוס ולא מאורגן. שימוש בקופסאות האחסון הנכונות (כמו אלו הנמכרות באתר סולתם) יכול לעזור לכם להפיק את המקסימום מהמטבח שלכם ולהיות בטוחים שהוא נראה במיטבו.

אביזרים למטבח • כלי הגשה • כלי בישול • כלי אחסון •סכו"ם וכוסות • סדרות מעוצבות

הפרטים הקטנים לעיצוב מטבחים וסידור מטבח מושלם

לבסוף, בכל הנוגע לעיצוב של חלל המטבח, אל תשכחו את הפרטים הקטנים.

דברים כמו התאורה הנכונה, החומר ממנו עשוי השיש ועד לאריחי המטבח אותם תבחרו יכולים לעשות הבדל גדול במראה ובתחושה הכללית של המטבח שלכם. שימת לב לפרטים האלו תעזור לכם ליצור מטבח שגם נראה טוב והוא גם פונקציונלי.

הטיפים של SOLTAM למטבח מסודר

  • היפטרו מחפצים לא רצויים. לפני שתתחילו בעיצוב המטבח, הסתכלו טוב על מה שיש לכם והיפטרו מכל מה שאתם כבר לא צריכים: כלי מטבח ישנים, סכו"ם חלוד, אביזרים שלא בשימוש. זה יקל מאוד על המלאכה וגם יפנה לכם שטח אחסון נחוץ.
  • ארגנו את המטבח תוך חשיבה על זרימה בתנועה. אף אחד לא אוהב לבשל או לארח במטבח צפוף. אתם רוצים לוודא שהדרך בכניסה והיציאה למטבח פנויה, ושדלפקים ומכשירי חשמל ממוקמים באופן שממזער את העומס. לדוגמה, מומלץ למקם את הכיור במיקום מרכזי כך שיהיה אפשר לגשת אליו בקלות מכל הצדדים.

עוד רעיון טוב הוא למקם את הכיריים ליד היציאה כדי שתוכלו לשאת בקלות כלים חמים פנימה והחוצה.

  •  בחירת החומרים הנכונים. המשטחים, הארונות, האריחים והרצפה צריכים להיות מחומרים איכותיים וקלים לניקוי. כדאי לוודא שהחומרים מהם הם עשויים מסוגלים להתמודד עם הבלאי של שימוש יומיומי. חשבו על דברים כמו עמידות בחום, עמידות בפני שריטות וכתמים. 

הידעתם? לא צריך לשלם מחיר יקר עבור אביזרי מטבח איכותיים. סולתם מציעה מגוון רחב של כלי מטבח, כלי אוכל וכלי הגשה איכותיים במחירים משתלמים.

עם המגוון הרחב של מוצרי המטבח של סולתם תוכלו למצוא את כל מה שצריך כדי ליצור מטבח מעוצב ופונקציונלי. בין אם מדובר בכלי מטבח ובישול כמו סירים ומחבתות או כלי אפייה, ועד לכל מה שקשור לעולמות ההגשה ועריכת השולחן כמו סכו"ם, כלי הגשה מהודרים וערכות אוכל. 

אז למה אתם מחכים? נצלו את ההנחות הענקיות באתר של סולתם והתחילו בעיצוב מטבח החלומות שלכם כבר היום!

צריך סיוע ?