אלו הם כלי המטבח המקצועיים שאתם חייבים להכיר

אם אתם בשלנים נלהבים שתמיד מחפשים דרכים לשפר את כישורי המטבח שלהם, אז תשמחו לדעת שסולתם חוגגת בימים אלה 70 שנות פעילות במטבח הישראלי.

עם השנים הפכה סולתם לסמל סטטוס ישראלי לאיכות ומקצועיות במטבח והמוצרים שלנו משמשים בשלנים ביתיים ושפים מקצועיים כאחד.

לכבוד השנה החדשה תמצאו באתר של סולתם הנחות ענק — מוצרים ב-50% ואפילו 60% הנחה עם משלוח חינם עד הבית בקנייה מעל 199 שקלים.

כלים ואביזרים למטבח של סולתם

סולתם מציעה מגוון פתרונות לכל סוג של טבח, מחובבים ועד למקצוענים. בין אם אתם מחפשים סירים ומחבתות חדשים, כלי אפייה או ערכות אוכל, באתר שלנו תוכלו למצוא הכל.

סולתם ידועה במוצרים האיכותיים שלה, שילוו אתכם במשך שנים רבות. כאשר אתם עושים השקעה חד פעמית בכלי הבישול של סולתם, אתם יכול להיות בטוחים שקניתם מוצר ברמה הגבוהה ביותר, שישרת אתכם היטב במשך תקופה ארוכה. 

מחבתות

אם אתם מחפשים מחבת חדשה, באתר שלנו תמצאו מחבתות בגדלים, צורות ועיצובים שונים.

בחרו מבין מגוון רחב של כלי בישול איכותיים, כולל מחבתות נירוסטה ואלומיניום, ווקים, מחבתות נון-סטיק, מחבת פסים ועוד. כל המוצרים שלנו מיוצרים תוך שימוש בחומרים האיכותיים ביותר, עם עיצוב מקורי ויפה שמשלים את המטבח שלכם ומתאימים לכל שימוש.

בקטלוג המחבתות שלנו יש את כל מה שצריך להכנה של מגוון מאכלים: החל מחביתות ומוקפצים ועד  לקרפים, פנקייקים ועוד. היכנסו לבדוק בעצמכם ותראו מה תופס לכם את העין. אנחנו בטוחים שתמצאו את המחבת המושלמת לכל צרכי הבישול שלכם.

סירים

כמה מהשפים הטובים בישראל מבשלים מדי יום עם אביזרי המטבח של סולתם, גם במסעדות שלהם וגם אצלהם בבית. בעינינו, זה מה שמעיד על האיכות ורמת הביצוע של כל מוצר ומוצר.

אם אתם מחפשים לקחת את הבישול שלכם לשלב הבא, הסירים של סולתם היא הבחירה המושלמת עבורכם.

עיינו בקטלוג הסירים שלנו למבחר רחב של סירים איכותיים שיתאימו לכל מטרה. בין אם אתם מבשלים לעצמכם, למשפחה או לחברים, יש לנו את הסיר המתאים עבורכם. וכן, גם את המכסה 😃

באתר של סולתם תמצאו מגוון רחב של סירים להזמנה עד הבית, כולל סירי טפלון, קלחות, סירי לחץ, סירי נירוסטה וסירי מרק. 

מוצרי אפייה

אחד הדברים שהכי כיף לעשות במטבח הוא לאפות.

אפייה היא לא רק להכין דברים טעימים כמו לחמים ופיצות, זו גם דרך מצוינת להעביר שעות של כיף במטבח. אם בא לכם להכין משהו טעים, יש לכם הרבה אפשרויות. בין אם אתם אופים עוגה, עוגיות, לחם או כל דבר אחר, חשוב להשתמש במוצרי אפייה באיכות גבוהה.

בפינת האפייה שלנו תמצאו מגוון רחב של מוצרי אפייה איכותיים: תבניות אפייה, רינגים, אביזרי זילוף, מטרפות ואביזרים נוספים בגדלים, צורות ועיצובים שונים. תוכלו גם למצוא מארזי אפייה הכוללים כל מה שאתם צריכים בשביל לאפות עוגה או פיצה.

לוקחים את עולם הבישול ברצינות? טבעי שתבחרו באביזרים ובכלים של סולתם.

עם ניסיון של 70 שנה בענף, מוצרים איכותיים ומחירים אטרקטיביים, אין סיבה שלא תנסו ותראו בעצמכם.

התחילו את המסע הקולינרי שלכם עכשיו עם סולתם — אתם לא תתחרטו על זה.

סולתם: לארוחה ישראלית המושלמת

בכל הנוגע למטבח, אין תחליף לניסיון. זו אחת מהסיבות שבגללן סולתם הפכה לסמל סטטוס של מוצרים איכותיים בישראל.

מסירים ומחבתות ועד לכלי הגשה וערכות אוכל, סולתם נמצאת בכל בית בישראל.

בעזרת כלי הבישול שלנו, כל אחד ואחת יכולים לבשל כמו שפים ולהראות לכולם שאתם חובבי אוכל וסגנון חיים.

סולתם מציעה לכל מבשל, בין אם חובבן ובין אם איש מקצוע מגוון של פתרונות למטבח.

לא משנה מה סגנון הבישול שלכם, לסולתם יש את הפתרון המושלם.

ההיסטוריה של סולתם

החברה החלה כבית מלאכה קטן למתכת במרכז תל אביב ומאז הפכה ליצרנית המובילה בישראל לכלי מטבח איכותיים.

עם השנים סולתם הפכה לשם נרדף לאיכות ועמידות. זאת הודות למחויבות שלנו להשתמש רק בחומרים האיכותיים ביותר והנהלים הקפדניים שלנו. למעשה, כל המוצרים שלנו נבדקים כדי להבטיח שהם עומדים בסטנדרטים הגבוהים שלנו לבטיחות ועמידות.

גם מגוון המוצרים של סולתם מתרחב במהלך השנים וכולל מגוון רחב של כלי מטבח, כלי אוכל וכלי הגשה. בין אם אתם מחפשים את הסיר או המחבת המושלמים, או שאתם צריכים כלי אוכל חדשים, יש לנו את מה שאתם צריכים.

צריך סיוע ?